Počet přístupu na stránky:
Deadchat

Novinky

FFT slopestyle

Byl pátek ošklivý slunečný den, a ve čtvrt na 3 mi volá red hot chilli peters že už wejtuje (čeká) u nás na parkovišti s báglem a kolem. Házíme věci do auta, peters mi mezitím vnucuje svoje od sestry půjčený (bez jejího souhlasu) sluneční brýle který mají lepší rozlišení než skutečný svět a všechny mráčky se na vás přez tyhle brýle smějou. V plánu byl 5minutový nákup v intersparu, který se klasicky protáhl skoro na celou hodinu. Každej jsme platili skoro 300 a nenesli jsme si do auto skoro nic, až na ty lahváče který se nám podařili pěkně našprajcovat do kufru, tak aby se nerozbili. (já si pivo koupil čistě ze zdravotních důvodů, a to aby se mi líp usínalo, protože se ve stanu nikdy nevyspim)

Po cestě směrem Ústí nad Orlicí což je směr na Hradec logicky projíždíme mekou českého bajkingu a to obcí Konecchlumí!!!!! Pro neznalé opět připomínám že Konecchlumí je nejslavnější název vesnice v čr!!!! Lidé z Konecchlumí můžou být hrdí na to kde žijí, neboď našim snem je mít jednou v Konecchlumí vilu, na spz od auta mít reklamu na autobazar Konecchlumí a v občance uvedeno místo narození Konecchlumí!!!!!

Cesta do ústí vůbec neutíkala, a tak jsme poslouchali z telefonu přez blůtůčko napíchlí na moje ou jé super rádio Izera a jeho vtípky. Já si klasicky nic nezapamatoval, peters pár vtipů vzhledem k tomu že už to slyšel po stý znal. Nevim teda jak na nás koukali lidi v autech když nás viděli pořád vysmátý… ale myslim že si pomysleli, že sme sakra hustý týpci.

Po téměř 2,5h dojíždíme do Ústí nad orlicí a odbočujem na louku kde se konal onen slavný FFT slopestyl. První koho spatříme byl montér inženýr oblečen v hadrech od monsteru a rozdal nám hned plechovku s monstrem:-) Jdem se kouknout na trať a potkáváme Turnováky, potetovanýho slováka Vilka a další. Trať vypadala dost zle! Tím myslím, že na naše poměry (čti že neumíme jezdit slopestyle tratě, drop jsme skákali naposledy před 2 lety a před tím taky ani jednou). Na začátku byl step up do asi 3m dropu, následovala lávka jako máme u nás na trati, ale asi tak o 3m vyšší, dál byl dirt s dřevěným odpalem, což nebyla žádná výhra jelikož vypadal, že byl obráceně postavenej –zkrátka byl koplej jak cikán do prdele. A jako poslední byl snad 8m posílák, kterej by se mi moc skákat nechtěl. Jako malá lajna byl v poho dirt, do klopenýho walu, transfer, pak přez „vyšejpovanej“ tankodrom na další transfer a nakonci opět neuvěřitelně koplej asi 3,5m dirt.

S petersem jdem pro párky a jdem chálovat jako správný vágusáci na trat a koukat na kucí jak to nalítávaj…. Nijak extra se nám to nelíbí, ale po dlouhém sebepřenucování jdem k turnovákum rozbalit stan, vytáhnout kola a zkusit něco polítnout. Začali jsme na luxusnim skoku do molitanu, začínáme zlehka, ale za chvíli začínaj všici točit beko, tak sem se přidal i já. Jdem zkusit taky lehčí lajnu Peters nebyl výjměčně nijak nabuzenej a dělal kvo kvo kvo modelku, že se mu nechce vůbec do wallridu, ale když sem mu já ukázal že to jde skočit stylem „smrt na wallridu „ aneb 10cm nad horní hranou, nebo projetí wallu v první pulce po předním kole, myslím že už se neměl čeho bát:-D

Po chvíli jdem zpět do molitanu kde peters zkoušel naivně nohand backflip na což sem mu musel ukázat jak se dává nohand beko od mastnýho masáka z máslova kde plašíme beko ruce doslova. Na první pokus jsem ve vzduchu hlavou dolu pustil ruce a před dopadem jsem vracel ruce na řidítka, v čemž mi ruce zavadili o oblečení. Až na dopadu jsem zjistil o co to bylo, a to když sem stál na kole s rukama v kapsách:-D Za chvilku se ale zatáhlo a začalo pršet, naběhli jsme zpět k našemu autokemovému stanovišti kde jsme měli auto my kucí z bolky, 2 auta s turnovákama, jilemničáci a Vilko punkáč kterej přijel vlakem měl sebou jen kolo, provázek, nůž a výjmečně i spacák. Postavili jsme půjčený přístřešek, roztopili gril otevřeli lahváče a zevlovali jsme v klídku pod střechou. Po 2h brutálního chcance jdu pro něco do stanu a zjištuju, že v dešti není docela na škodu zapínat stan! Beru ešus a začínám vylejvat vodu ze stanu kde se nám udělal dobrá louže nemluvě o morkym spacáku a petersovejch botách.

Večer byla u grilu hrozná sranda, peters začal vyprávět vtipy od Izera, mě se začali všici hrozně smát když sem se ptal jestli ty brambůrky na stole jsou česnekový, s připomínkou že by nebylo naškodu udělat i česnekový orbitky nebo tictaci. Další záchvat smíchu měli všici když se bavíme o trati a v tom do úplnýho ticha promluvil v auta radek překližka: já myslim že to maj špatně postavený:-D Další téma bylo o petersovym věčnym používání citoslovců ve větě, kde jen málo kdy zazní právě jiná slova než pc dž eeee ííí džžž krrrr. Nebo o Mrázkových slavných prohlášení jako že Matys je asshoul protože kopne do frejmu a wejtuje, nebo že Nyquist je dement protože má sedlo u balu a točí barspiny. Večer začali lidi pomalu odpadávat, zbyly jsme tam s petersem co si sušil boty na grilu, jen já a punkáč vilko kterej si ustlal na zemi mezi auty.

K ránu nás každou chvíli budí vlak, auta a taky déšť. V půl 8 ráno pořád pršelo. Po průchodu tratě to shledáme i s Netrem naprosto zbytečnym jet v takovym blátě. Organizátoři však nelenili a začali s přípravou závodu. My sme si šli lehnout do Monster energy stanu, kde si každej nabral na cestu asi 7 plechovek a jen tak sme zevlovali. Kolem 12h už se sjíždělo dost lidí a začínalo se pomalu i s treningem kde padalo i beko na poslednim 7m, madaři začali dávat beko na dropech, netro 360 dolu, a my shledali naprosto zbytečným platit 100kč startovné, aby jsme se snažili rovnat s takovýma bláznama o ňáké umístění v kontestu. Turnováci, jilemničáci a ostatní tu chtěli zůstat stím, že si snad aspon odpoledne zajezdí ale my s petersem sme to balili že se stavíme aspoň po ceste domů v Pardubicích v parku.

Cestou zpět jsme se tam stavili, ale k naší klasický smůle se tam jel závod na bruslích. Stavujeme se teda za Nymburkem v Čachovicíh, kde ale hrozně fouká. V Boleslavi prší!! A při vyndávání věcí z auta zjištuju že mám prázdný přední kolo. Takže at přijedem kam přijedem tak se něco posralo. Takže výlet na FFT hodnotím jako 300km výlet na jednodenní kemp na louce s noční grilovačkou. No letos už asi na žádný závody nejedu protože by to dopadlo určitě stejně. Článek jsem opět napsal pro běžného uživatele internetu hrozně dlouhej, a nespisovnej. Záměrně jsem do článku nepsal vůbec nic vtipnýho protože bych tím text opět jen a jen prodloužil. A taky jsem tu v podstatě nenapsal vůbec nic o celym závodě ale spíš o všech možných věcech okolo. A jelikož petersovi blbe net tak mi poslal jen jednu fotku, tak jsem vám alespon ilustračne nakreslil jak to tam vypadalo, myslim že se to povedlo jeden obrázek mi trval něco kolem hodiny práce. MASAK

My jsme skvadra mrtvá kola, to je celá pravda holá! na svých mrtvých kolech jen, jezdíme si celý den!!

Hoši z deadbikes mrtví nejsou! to jen v názvu drsný jsou! oni ničej rámy svý, jinak nejsou vůbec zlí!!